(not provided) Nedir?

Google Analytics’te organikten gelen anahtar kelimeler listesinde (not provided) diye bir şey görüyor ve “bu da neyin nesi?” mi diyorsunuz? (Trafik Kaynakları > Arama > Organik)

(not provided) nedir?

Google, kullanıcıların gizliliği ve güvenliği açısından, Google hesabından giriş yapmış kullanıcıların yaptığı aramaları paylaşmıyor (neden!?). Bu yüzden bu şekilde gelen sorguları (not provided) diye bir başlık altında topluyor. Okumaya devam et (not provided) Nedir?

Tasarım ve Kodlamada SEO'nun Önemi

Projenizin ya da web sayfanızın istenilen yere / değere gelmesi için seo çalışmalarına ihtiyaç duyuyoruz.

İşin en başını, yani Tasarım ve Front end (HTML kodlama) işini ele alalım.

1- Tasarım: Tavsiyem, tasarımı kod bilen bir tasarımcının yapması. Mesela; Bob Ross…Tamam güzel çiziyor ama site tasarımı yaptırmayın.

Okumaya devam et Tasarım ve Kodlamada SEO'nun Önemi

Google'dan Yeni Reklam Tipi: +Post

Google, duyurduğu +Post Reklam tipi ile yeni gelirler elde etmeyi hedefliyor.

Google’ın bu yeni hizmeti sayesinde markalar, Google+ üzerinden 2 milyonu aşkın websitesine reklam verebilecek.

+Post Reklam tipi etkileşimli olarak uygulanacak. Markaların Google+ üzerinde paylaştığı içerikler (gönderi, fotoğraf, video ve hatta bir Hangout görüşmesi) ücretli reklamlara dönüştürülecek ve diğer websitelerinde yer alacak.

+Post sayesinde markalar ilgili gönderilerin etkileşimini artırabilecek. İnternette gezinen kişiler karşılaştıkları +Post Reklamlar ile Google+ sitesine gitmeden +1’leme, yorum yazma, paylaşma ve gönderiyi paylaşan markayı ekleme etkileşimlerine girilebilecek.

Beta sürümünde Toyota USA, Ritz Crackers ve Cadbery UK markalarıyla denemeler gerçekleştiren Google, bu şirketlerin +Post Reklamları sayesinde reklam verimliliklerinde %50′ye varan artışların görüldüğünü açıkladı.

Beta versiyonunu kullanmaya başlamak için: https://services.google.com/fb/forms/pluspostads/

Google’ın tanıtımı için: http://www.google.com/+/business/brands/ads.html

Sıkıştırmayı etkinleştirin – Google PageSpeed

Google PageSpeed‘de site hızınızı test ederken High / medium priority başlığının altında sıkıştırmayı etkinleştirin uyarısı alıyorsunuz ve bu yüzden PageSpeed Score’unuz düşük çıkıyor.

Yapmanız gereken çok basit. Adım adım gerçekleştirelim. Ben bu değişiklik ile blogumun skorunu 74’den 85’e çıkarttım.

İpucu: Google sayfa hızının minimum 85 olmasını istiyor.
Okumaya devam et Sıkıştırmayı etkinleştirin – Google PageSpeed

Site Hızı Analizi

Web siteniz ya da sayfanız / sayfalarınız ortalama ne kadar sürede yükleniyor? Hangi tarayıcıya ortalama ne kadar sürede yükleniyor? Amerika da ortalama ne kadar sürede yükleniyor?

Google Analytics site hızınızı Tarayıcı, Ülke / Bölge ve Sayfa seviyesinde analiz ediyor.

Şimdi sakin olsun ve yazacaklarımı harfiyen uygulayın.

Analytics > İçerik > Site hızı 

Okumaya devam et Site Hızı Analizi