Google Sen mi Büyüksün, Ben mi?

Millet olarak hata bulmaya bayılırız. “Şu saçlarını ne biçim yapmış!”, “Bu saati sağ koluna takmış!”, “Münevver’in küçük kızı kocaya kaçmış” yok bu sonuncu örnek bir değişik oldu. Neyse. Hata bulmaya bayılıyoruz.

Ben de gerek yapım (Asıl neden bu) gerekse mesleğim gereği İnternet sitelerini, mobil uygulamaları çaktırmadan test ederim. Ayrıca User Experience/Kullanıcı Deneyimi kısmına da sürekli yorumlar yaparım. Bu huyum yüzünden bu yazımla birlikte Hata – UX kategorisini de açmış bulunuyorum. Okumaya devam et Google Sen mi Büyüksün, Ben mi?

Kartlı Ödeme Sayfasında Kullanıcı Deneyimi

Minimum Yönlendirme ve Sayfa Geçişi

Sepet ile kredi kartı formunun aynı sayfada olması dönüşüm oranını arttıran bir faktördür. Ödeme sayfasında gereksiz, dikkat dağıtan bilgilerden ve yönlendirmelerden kaçınmak gerekir.

Açmanız gereken sayfalar varsa popup pencerede açmanız kullanıcının dikkatinin dağıtmayacaktır.  Okumaya devam et Kartlı Ödeme Sayfasında Kullanıcı Deneyimi