Google, duyurduğu +Post Reklam tipi ile yeni gelirler elde etmeyi hedefliyor.

Google’ın bu yeni hizmeti sayesinde markalar, Google+ üzerinden 2 milyonu aşkın websitesine reklam verebilecek.

+Post Reklam tipi etkileşimli olarak uygulanacak. Markaların Google+ üzerinde paylaştığı içerikler (gönderi, fotoğraf, video ve hatta bir Hangout görüşmesi) ücretli reklamlara dönüştürülecek ve diğer websitelerinde yer alacak.

+Post sayesinde markalar ilgili gönderilerin etkileşimini artırabilecek. İnternette gezinen kişiler karşılaştıkları +Post Reklamlar ile Google+ sitesine gitmeden +1’leme, yorum yazma, paylaşma ve gönderiyi paylaşan markayı ekleme etkileşimlerine girilebilecek.

Beta sürümünde Toyota USA, Ritz Crackers ve Cadbery UK markalarıyla denemeler gerçekleştiren Google, bu şirketlerin +Post Reklamları sayesinde reklam verimliliklerinde %50′ye varan artışların görüldüğünü açıkladı.

Beta versiyonunu kullanmaya başlamak için: https://services.google.com/fb/forms/pluspostads/

Google’ın tanıtımı için: http://www.google.com/+/business/brands/ads.html